چربى‎ خون با روزه گرفتن كاهش مى يابد

به گزارش‎ واحد مركزي‎ خبر، پژوهش هاى محققان‎ دانشگاه علوم پزشكى تبـريـز نشـان داده‎ است پرهيز از خوردن يك وعده غـذا در ماه مبارك رمضان تاثيـر زيـادى در كـاهـش چربى خون دارد.
بر اساس اين‎‎ پژوهش كاستـن از ميـزان غذاى دريافتى به‎‎ اندازه يك وعده درروز در ماه مبارك رمضان‎ ميـزان كلـستـرول، ترى گليسيريدها و چربى هاى بد خون LDL كاهش مى يابد.
به‎ گفته محققان كاهش كالرى‎ هاى دريافتى بدن‎‎ تضمين كننده سلامت‎ انسان است.
سالانه‎ هزاران نفربه علت افزايش چربى خون‎‎ و كنترل نامناسب آن جان خود را از دست مى دهند.